CORONAVIRUS
De praktijkvoering is per 16 maart sterk aangepast. Kom niet uit uzelf naar de praktijk toe. Neem contact met ons op per e-mail en/of per telefoon.

Alle informatie over het coronavirus in Nederland verandert erg snel. Het lijkt erop dat ons gauw een hele grote uitbraak te wachten staat. We willen zoveel mogelijk bereikbaar blijven voor u. Echter, het is daarbij belangrijk dat we de kans op besmetting + verspreiding zo klein mogelijk maken. Daarom willen we alleen mensen tot de praktijk toelaten, waarvan we vinden dat het echt noodzakelijk is. We proberen veel vragen telefonisch of per e-mail af te handelen.
De gewone controles kunnen de komende weken niet face-to-face plaatsvinden. We zullen de controles veelal telefonisch uitvoeren.
Ook de ziekenhuizen en laboratoria nemen gepaste maatregelen.
Het is echt erg belangrijk dat iedereen zich aan de adviezen houdt.

Indien u meer wilt weten over het coronavirus, dan kunt u kijken op thuisarts.nl of de website van het RIVM.
Tevens kunt u voor vragen contact opnemen met de volgende 2 instanties:
-Het RIVM (0800 - 1351).
-De GGD (010 - 443 80 31 of 010 - 433 99 66).

Wat is thuisisolatie / thuisquarantaine?
Klikt u voor meer informatie op de link.

 

 

 

Klachtenregeling

Klachten? Help ons om dat te voorkomen!
Hoewel alle praktijkmedewerkers zich inzetten voor een zo goed mogelijke zorg, gaan er ook in onze praktijk dingen mis. Om dat zoveel mogelijk te voorkomen, is het belangrijk dat we van u horen waar en wanneer dingen misgaan. Wij stellen het op prijs als u een eventuele klacht bespreekt met de assistente of met de arts, zodat wij kunnen proberen om het op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.  Voor een onafhankelijke klachtenafhandeling is de praktijk aangesloten bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Op hun site kunt u alles lezen over hun dienstverlening bij een eventuele klacht.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden in de folder van de SKGE of op www.skge.nl.


 


 

 

 

 

 

 

Contact
  • 010 - 450 60 66
  • 010 - 451 63 15
    (spoedlijn overdag)
    010 - 279 92 62
    (avond/nacht/weekend)